Feesten

80’s & 90’s Party bij Bowling Harderwijk: 13 december 2014

Zaterdag 13 december is er weer een geweldige 80’s & 90’s Party bij Bowling Harderwijk aan de Kolbaanweg nr. 1 in Drielanden.

Net als vorig jaar wordt er ook dit jaar in december weer een gezellige 80’s & 90’s Party gehouden bij Bowling Harderwijk. DJ’s Steve en Awai zullen weer zorgen voor geweldige muziek uit de jaren ’80 en ’90 en de sfeer en ambiance zal menigeen doen terugdenken aan die oude “disco-tijd”.

De zaal is al vanaf 21.00 uur open. De entreeprijs bedraagt € 5,00 per persoon. Consumptiemuntjes zijn verkrijgbaar bij de ingang van de zaal.

Grootse 80’s / 90’s Party bij Bowling Harderwijk

wanneer: 14 december 2013

Op 14 december 2013 wordt er in samenwerking met Bowling Harderwijk een groots 80’s / 90’s Party gehouden.

In de sfeervolle bovenzaal van Bowling Harderwijk zal op zaterdag 14 december een 80’s / 90’s PARTY worden gehouden met een drietal bekende DJ’s DJ-DStar, DJ-STEVE en DJ-AWAI nemen van 21.00 – 02.00 uur de muziek voor hun rekening; geheel in de jaren 80/90 stijl.
Het belooft een leuk feest te worden met een “dresscode” 80’s / 90’s.

De entree bedraag € 5,00 en de toegangskaarten zijn te bestellen via activiteiten@wijkverenigingdrielanden.nl. Na de bestelling wordt u een ter bevestiging een mail gestuurd met de betalingsgegevens. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag worden de kaarten toegezonden.
Bestellen kan ook door het verschuldigde bedrag voor het aantal gewenste kaarten (aantal kaarten x € 5,-) direct over te maken op rekeningnummer 65.57.92.368, t.n.v. Wijkvereniging Drielanden, onder vermelding van aantal kaarten, uw naam, adres en mailadres.

Kaarten zijn ook verkrijgbaar à contant aan de zaal. Het aantal beschikbare kaarten is echter slechts 180 stuks, dus wees er snel bij. VOL is VOL!

Winterfeest

15 januari 2013

Het Winterfeest van 22 december 2012, georganiseerd door de wijkvereniging, was een geslaagd festijn! Een volle zaal, een entertainende en meeslepende band, Indische dans en vooral ook heel gezellig en zeer enthousiast publiek! Het thema “Oosterse Sferen” met een Indisch tintje kwam goed uit de verf. Daarbij vielen ook de heerlijke Indische hapjes goed in de smaak; aan het einde van de avond was dan ook bijna alles uitverkocht.

Mocht u nog willen nagenieten van de band die tijdens het Winterfeest voor de muziek heeft gezorgd, kijk en luister dan nog een keer naar één van de nummers die zij hebben gespeeld, via deze link: http://www.youtube.com/embed/nGeF2G62QCU.

Het Winterfeest is zeker voor herhaling vatbaar. Gezien het succes van deze avond, gaan we uit van een langzaam groeiende belangstelling voor onze wijkfeesten. Inmiddels staan er twee wijkfeesten op de activiteitenkalender van 2013, te weten het Lentefeest op 27 april en het Winterfeest op 14 december. We zien u graag!